მთავარისასურველიკაბინეტიკალათაშიგაფორმებაკონტაქტები

ყველა სტატია

გეინერები
გეინერები გეინერი მაღალკალორიული ცილოვან-ნახშირწყლოვანი ნაერთია კუნთოვანი მასის სწრაფი ზრდისათვის. ექტომორფებისთვის (გამხდარი ადამიანი) სტეროიდების გამოყენების გარეშე კუნთოვანი მასის გაზრდის ხშირად ერთადერთი საშუალებაა. გეინერი უზრუნველყოფს შრომისუნარიანობის ამაღლებას, კუნთის მასაისა და ძალის ზრდას, აღდგენითი პროცესის დროის შემცირებას, ორგანიზმს უზრუნველყოფს კუნთების ზრდისთვის აუცილებელი ნუტრიენტებით – ცილით (საშენი მასალა) და ნახშირწყლებით (ენერგია), ასევე სხვადასხვა ვიტამინებით და მინერალებით. გეინერი აძლიერებს ენდოგენური ანაბოლური ჰორმონის – ინსულინი..
პროტეინები
პროტეინები დღესდღეობით ძალიან ბევრ ადამიანს და დამწყებ სპორტსმენს აინტერესებს თუ რა არის საკვები დანამატები და კონკრეტულად პროტეინები. ამ სტატიაში გთავაზობთ სრულ ინფორმაციას პროტეინების, მათი სახეობებისა და ეფექტიანობის შესახებ. პროტეინი -  ეს არის სპორტული კვების დანამატი, რომელიც მიღებულია ბუნებრივი ნედლეულის სპეციალური დამუშავების შედეგად. ნებისმიერი პროტეინის შემადგენლობაში შედის ამინომჟავები, რომელიც გამოიყენება კუნთის ზრდისთვის და ვარჯიშის შემდეგ მათი აღდგენისთვის. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, პროტეინი - ეს არის საშენი მასალა, რომელიც ორგანიზმში მოხვედრისთანავე..
ცხიმისმწველები
ცხიმისმწველები ცხიმისმწველები სპორტულ კვებაში ერთ-ერთ ყველაზე პოპულარული დანამატებია. მათი გამოყენება საკმაოდ ეფექტურია წონის დასაკლებად – ისინი შლიან და ამცირებენ ცხიმის მარაგების რაოდენობას, თუ მათ სწორი ფორმით გამოიყენებთ. ამიტომ აუცილებელია დაიცვათ ცხიმისმწველების მოხმარების მთავარი წესი: ცხიმისმწველები დამატებით საშუალებას წარმოადგენენ ვარჯიშის და სწორედ დაბალანსებული დიეტის დროს, ისინი არ მუშაობენ ამ ორი ძირითადი პირობის გარეშე.   როგორ გამოვიყენოთ ცხიმისმწველები მაქსიმალურად ეფექტურად? ცხიმის წვა კ..
ამინომჟავები
ამინომჟავები – ეს არის ორგანული ნაერთი, წარმოადგენს საშენ მასალას ცილებისა და კუნთის ქსოვილებისთვის. ადამიანის ორგანიზმში ამინომჟვები ასრულებენ ბევრ მნიშვნელოვან ფუნქციას. ბოდიბილდერებისთვისა და ათლეტებისთვის ყველაზე ფასეულად ითვლება ამინომჟავების შესაძლებლობა აღადგინოს კუნთის ქსოვილები. ისინი შეთვისების მაღალი სიჩქარით და ადვილი შეთვისებადობით ხასიათდებიან, ხურავენ ცილოვან მეტაბოლურ ფანჯარას ვარჯიშის შემდეგ, თავიდან იცილებენ დამანგრეველ კატაბოლურ პროცესებს. ამინომჟავები აგრეთვე წარმოადგენენ კუნთის საშენ მასალას, უზრუნველყოფენ სხეულის მუსკულატურის ზრდას და განვითარებას, ამიტო..
კრეატინები
კრეატინი – ესაა საკვები დანამატი კუნთების ძალის და ამტანობის მოსამატებლად, აგრეთვე კუნთების მოცულობის ზრდის დასაჩქარებლად. კრეატინი ამარაგებს ენერგიით კუნთების უჯრედებს. კუნთებში მისი მარაგი პირდაპირ განსაზღვრავს მთელი ვარჯიშის შედეგიანობას.კრეატინის გარეშე კუნთები მალე იფიტება – მკვეთრად ეცემა ქმედუნარიანობა და გამძლეობა, დრო და ინტენსივობა, შედეგად კი ვარჯიშის ეფექტურობა იკლებს. ვარჯიშის დროს ატფ-ის მარაგი სწრაფად კლებულობს და კრეატინი ერთადერთი საშუალებაა მის სწრაფად და ეფექტურად შესავსებად. როგორც სპორტული დანამატი, კრეატინი განკუთვნილია ატფ-ის ატფ-ის რეს..
Bodybuilding Motivation - Mutated Nation
Bodybuilding Motivation - Mutated Nation ..
10 რჩევა კუნთოვანი მასის ზრდისთვის
10 რჩევა კუნთოვანი მასის ზრდისთვის 1.ნეგატივების გამოყენება. კუნთის ზრდა არის კუნთის შეკუმშვით განპირობებული, ყველაზე სრული არის მაშინ, როცა კუნთი დაგრძელებას განიცდის წონის ზემოქმედებისას, მაგ.: როცა წევთ შტანგას ბიცეფზე, ის გროვდება „მუშტად"–ანუ მოკლდება. მხოლოდ როცა წევთ შტანგას, კუნთი პირიქით დაგრძელდება. ხოდა ზუსტადაც ეს ვარჯიშის მონაკვეთია ყველაზე ეფექტური მასის ზრდისთვის. გინდა მასსა?? აწიე „ერთი–ორი"-ზე, და დაწიე „ერთი–ორი–სამი–ოთხ"-ზე. 2.ჭამე თევზი. თევზის ხორცი თითქმის სულ ცხიმისგან შედგება. თ..
ვარჯიში სახლის პირობებში

ყველა ოცნებობს ელასტიურ, ძლიერ, რელიეფურ მუცლის პრესზე.
ზემოხსენებული არის თანამედროვე სილამაზის ერთ-ერთი მთავარი შემადგენელი ნაწილი, როგორც ქალებისათვის, ასევე მამაკაცებისათვის. მაგრამ იდეალური პრესის მიღება არც ისე მარტივია. იმის მიუხედავად, რომ ვარჯიშების დახმარებით ე.წ კუბიკებიანი პრესის მიღება თითქმის შეუძლებელია, მე მაინც გადავწყვიტე, რომ დამეწერა სტატია, სადაც იქნება საუბარი პრესის ვარჯიშებზე.